حزن آلود و ماتم زده

                                                     مناجات   

    الهی زبان  به حمد و ستایش تو می گشاییم و به توفیقی که رفیق نمودی سپاس میداریم و آسمانی ترین درود ها را به خاندان آسمانی رسول خدا  محمد مصطفی نثار می کنیم این را از سر صدق و اخلاص به آستان حضرت محبوب  خون موعود اباعبدالله الحسین

                                                      تقدیم می داریم .

                                        السلام علیک یا اباعبدالله

      "... در حسینیه ی دلمان مرغان محبت سینه می زنند و اشکهای یتیم در خرابه ی چشم بیقراری می کنند. سینه ی ما تکیه ای قدیمی است سیاه پوش با کتیبه ی درد و داغ . درب آن با کلید " یا حسین" باز می شود و زمین آن بااشگ و مژگان آب و جارو می شود . " ( استاد جواد محدثی)

فرهنگ عا شورا فرهنگ شور و شعور است . حادثه ی کربلا جلوه ی حماسه و عرفان است .  کسانیکه می خواهند در جریان همیشه جاری عاشورا بمانند و در سفینه ی هدایت و نجات امام حسین یه جایی داشته باشند باید خویش را در خانه ی فرهنگ حماسه و عرفان حسینی نام نویسی کنند این است صراط حسین(ع).

دو گروه حقیقت صراط حسین را در نیافته اند آنانکه در سیمای عقل و عنوان روشنفکری دست از محبت و شور حسینی کشیدند و هم کسانی که در سیمای عاشق باطن سراسر شعور این فرهنگ را مسخره گرفتند . و این هر دو ناخواسته این نزاع ساختگی راحربه ای در دست بد خواهان نهاد ند تا به هر دو هجوم آورد و هر دو را نابود سازد . آنچه در این میان نصیب ما می گردد  اجتماعی متفرق و افکاری پریشان است . و حال آنکه قصد ما قدم در صراط متین و بهره مندی از نور مبین حضرات معصومین و خصوصا حضرت سیدالشهدا(ع) بوده است .

                                                      یا حسین

                 online_javad@yahoo.com  جهت نظرات .