نمی دونم

رفته بودم توی وبلاگ یکی از دوستام

                  نوشته بود اگه خدا بیاد توی اتاقت چیکار میکنی ؟

پیش خودم گفتم خدا که همه جا هست !!!‌!

 

        حلا یه سوال اما یه جور دیگه .

 من میگم اگه یه موقع به شما گفتن که

امام زمان (عج) یه جایی منتظر شماست و

خواسته شما رو ببینه چیکار میکنید ؟

خب اینم یه سواله !

   فقط کافیه تو قسمت نظرات جواب بدین با تشکر .

 

نظرات 2 + ارسال نظر
غزاله شنبه 8 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:30 ب.ظ

نامه ی جرم مرا روز جزا باز مکن؛من به امید عطای تو خطا کار شدم

غزال دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:25 ب.ظ

چه انتظار عجیبی
تو بین منتظران هم عزیز من چه غریبی
عجیبتر چه آسان نبودنت شده عادت
چه کودکانه دل سپرده ایم به بازی قسمت
چه بی خیال نشستیم ، چه کوششی ، چه وفایی ؟
فقط نشستیم و گفتیم : خدا کند که بیایی !!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد